dinsdag 24 mei 2011

Eind mei 2011


Een enorm drukke tijd. Om te beginnen mocht ik afgelopen weekend als concertfotograaf Thomas Blug in de Kade Zaandam fotograferen. Een geweldige Duitse gitarist die een ode bracht aan Jimmy Hendrix. Zie de foto's op www.ericdebruijn.com.

Donderdag mag ik als fotograaf verslag doen van een evenement bij Eco Ketel Service in De La Mar in Amsterdam. Vorige week even de locatie verkend, maar wat is dat prachtig. Er is heel veel geld gestoken in de aankleding van dit prachtige theater. En als fotograaf was het smullen om de foto's van Erwin Olof en anderen voor het eerst te zien.

A.s. zaterdag is er dan een 70 / 80-er jaren discofeest in Ouderkerk aan de Amstel. Ook daar mag ik als portretfotograaf uit Amsterdam weer sfeervolle platen schieten.

En wat staat er verder op stapel: een glamour reportage, aantal concerten, bruiloft, verjaardag van Tessa (ja, die van de kalender), vrijgezellenfeest van negen dames (!).

Dus als fotograaf mag ik in mijn studio in Amsterdam aan de slag, als ook "in het veld". Top dus.

Mocht je behoefte hebben aan nadere informatie of ondersteuning op fotografiegebied, laat dat weten via deze blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten