zondag 3 april 2011

3 april 2011 - zondag

Het is al weer enige tijd geleden dat ik mijn blog vulde. Schreef ik dat de vorige keer ook niet. Er is een hoop gebeurd. In willekeurige volgorde:

Sharon Kips:
Voor promotie doeleinden, Facebook, etc. Een top shoot op een mooi landgoed bij Velsen

De Wereld Down Syndroom dag:
Gefotografeerd in Amsterdam met Job Cohen en Gerdi Verbeet

Delano Vossen:
Het nieuwe talent, een virtuoos op de vleugel. Foto's gemaakt voor zijn CD. Locatie: Museumplein en Vondelpark in Amsterdam

3JS en De Kast
In het kader van KWF

The Watch:
Plays Selling England by the Pound van Genesis

Multiculturele school:
Afscheid van mijn vriend Joost, maar vooral die mooie koppies

Jayden:
Mijn kleinzoon. Natuurlijk een heel dankbaar mannetje

Nog op stapel staan:
Pendragon (vanavond), Blackfield (volgende week zondag), disco feest, vrijgezellenpicknick met elf dames, Elfen Fantasy Fair


Geen opmerkingen:

Een reactie posten