dinsdag 13 april 2010

Dinsdag alweer

Gisteren het assessment op de Fotovakschool gehaald. Weer een module afgewikkeld. We gaan nu starten met studiofotografie. Koren op mijn molen. Dat is zo iets geweldigs om te doen. In dat opzicht probeer ik alles tot mij te nemen. Van oefenen, praktijk, tot theorie en dvd's van Frank Doorhof. Die gozer is besmettelijk. Ook bij het aanschaffen van spullen. Ik ga sowieso wat studiospullen verkopen, zodat ik in ieder geval de Deep Octa heb kunnen bestellen. Een geweldige softbox o.a. interessant bij buitenshoots.

Sowieso weer wat shoots ingepland. Een shoot op Marken en een shoot in een sportschool. Zal wel weer geweldig worden. Daarnaast een zwangerschapshoot en een shoot bij de thuiszorginstelling Ziezezo. Ook ben ik een plan aan het uitwerken voor een kalender. Details volgen nog.

Afgelopen zondag een shoot gehad met de kinderen van Mirjam en Arno. Super om te doen en het resultaat ook. En dan donderdag nog fotograferen bij Mostly Autumn. Te gek allemaal. Wat is het allemaal toch leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten